سفر

ساخت وبلاگ

مجموعه ای بی نظیر از قیمت سرویس خواب دو نفره . اتاق خواب شاید در نگاه اول فقط مکانی برای خوابیدن به نظر برسد ولی هرگز نباید از این موضوع غافل بود که اتاق خواب بیشتر از آنکه صرفا محلی برای خواب باشد محلی برای آرامش روحی افراد است، وگرنه انسان میتواند در هر جایی بخوابد ولی جاییکه بتواند آرامش خود را پس از یک روز سخت دوباره بدست آورد چیزی متفاوت از صرف خواب است. خوشبختانه امروزه افراد به این مهم پی برده اند و از طرق مختلف سعی در ایجاد اتاق خوابی آرامش دهنده هستند. این آرامش میتواند از نوع چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب و همچنین رنگ دیوارهای آن حاصل گردد ولی بدون شک کانون تمرکز یک اتاق خواب سرویس خواب آن است. تختخواب وسیله ای است که هر فرد حداقل 6 تا 8 ساعت از شبانه روز خود را بر روی آن میگذراند و همانطور که بالا ذکر شد این زمان، زمان آرامش یک فرد در طول 24 ساعت است. از این رو راحتی تختخواب و تشک مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است. اما از چیزی که نمیتوان گذشت بحث مدرنیسم و دکوراسیون است چرا که امروزه نمیتوان صرفا راحتی را بدون زیبایی برای یک اتاق خواب در نظر گرفت. 

یکی دیگر از مسائلی که در بحث اتاق خواب پیش می آید سرویس خواب عروس است. سرویس خواب عروس درعین راحتی که در بالا دلیل آن ذکر شد بایستی یک زیبایی و حالت خاصی داشته باشد که با سایر المانهای اتاق خواب نیز هماهنگی کامل داشته باشد.

اما چیزی که امروزه کار را سخت کرده است وجود تنوع زیاد سرویس های خواب و تختخواب دو نفره در بازار است، بطوریکه برای پیدا کردن یک سرویس خواب راحت و شیک شاید بایستی روزها زمان صرف کرد و چندین گوشه شهر را گشت تا بتوان سرویس خواب دو نفره مورد نظر خود را پیدا کرد.

ما در بخش نبض بازار امروز سایت اتاق سری به فروشگاههای آنلاین سرویس خواب در تهران زدیم و تصمیم گرفتیم این کار را برای شما کمی راحت تر کنیم. در این پست 99 طرح سرویس خواب و تختخواب دو نفره همراه با قیمت تختخواب و تصاویر آن را گرد آوری کرده ایم تا شما کاربر گرامی از بین انبوهی از طرحها و سبکها بتوانید سرویس خواب مورد نظر خود را پیدا کنید. در این پست شما با کلیک بر روی هر کدام از سایتهای میتوانید وارد سایت فروشنده شده و سرویس خواب مورد نظر خود را تهیه کرده و یا بصورت حضوری در محل فروشگاهها حاضر شده و سرویس خواب دو نفره مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در اینجا شایان ذکر است که سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت یا قیمت سرویس خواب ها ندارد و صرفا جهت سهولت کار شما بازدید کننده محترم این مرجع را برای قیمت 99 مدل سرویس خواب و تختخواب دونفره عروس تهیه کرده است. در انتخاب این سرویس ها سعی کرده ایم از نظر تنوع در طرح و قیمت بهترین نمونه های موجود را ارائه نماییم. سرویس خواب های ارائه شده در زیر همگی از جنس چوبی یا MDF ام دی اف هستند.

نمونه سرویس خواب های ماکا چوب

فروشنده: ماکا چوب (لینک سایت)

تصویر و قیمت سرویس خواب لکونز (ماکا چوب)

طرح و رنگ:  پارچه ارائه محصول در انواع رنگ ها و طرح های پارچه – هایگلاس

قیمت ست کامل: 2,912,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب ماکا (3)

تصویر و قیمت سرویس خواب مدرن بارنا (ماکا چوب)

طرح و رنگ:  پارچه ارائه محصول در انواع رنگ ها و طرح های پارچه – رنگ تخت ام دی اف اگانت تیره

قیمت ست کامل: 3,500,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب ماکا (2)

تصویر و قیمت سرویس تخت خواب روشا (ماکا چوب)

طرح و رنگ:  پارچه ارائه محصول در انواع رنگ ها و طرح های پارچه – جنس تخت ام دی اف

قیمت ست کامل: 3,248,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب ماکا (5)

منبع : سایت اتاق

سفر...
ما را در سایت سفر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین safarr بازدید : 292 تاريخ : 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:24

راهنمای انتخاب تالار تحریریه نوعروس در ادامه آمده است.

  1. حتما با نامزدتان مشورت کنید

در برخی خانواده‌ها رسم است که داماد و خانواده‌اش خودشان محل عروسی را انتخاب می‌کنند چون معتقدند تمام هزینه جشن را خودشان تقبل می‌کنند پس عروس و خانواده‌اش در این مورد حق نظر دادن ندارند اما این روش اصلا عاقلانه و منصفانه نیست.

شما و نامزدتان باید بنا به امکاناتی که در دست دارید بهترین تالار یا باغ را با هم انتخاب کنید.

  1. به وضعیت آب‌و‌هوایی دقت کنید

برپایی جشن عروسی در یک باغ واقعا رویایی است اما باغ تنها در فصول به خصوصی از سال برای عروسی مناسب است پس بسته به این‌که در کدام نقطه کشور و با چه آب‌و‌هوایی زندگی می‌کنید باید مطمئن شوید که در محدوده تاریخ جشن عروسی شما آب و هوا آفتابی است یا ابری و بارانی؟ بهتراست زمانی را برای عروسی خود در باغ انتخاب کنید که دمای هوا حدود 25 – 35 درجه سانتی‌گراد باشد در غیر این صورت باغ آن‌قدر گرم یا سرد است که نمی‌توانید از فضای باز و زیبای آن استفاده کنید و تمام هزینه‌ای که برای آذین بندی و زیباسازی باغ پرداخته اید، هدر می‌رود و مجبور خواهید شد چادری برپا کنید و هزینه دستگاه‌های برودتی و حرارتی را هم بپردازید.

مثلا اگر ساکن تهران هستید فقط از محدوده زمانی 15 فروردین تا پایان شهریورماه می‌توانید در باغ عروسی برگزار کنید زیرا ساعت جشن شما از عصر به بعد است و حتی در ایام عید و اوایل مهرماه هم هوای عصر و شب سرد است خصوصا اگر باغ اطراف تهران باشد.

  1. محل دوری را انتخاب نکنید

بهتر است در انتخاب مکان جشن عروسی خود توجه ویژه‌ای به رفت‌و‌آمد خودتان و مهمان‌ها داشته باشید. بسیاری از تالار‌ها و باشگاه‌های شهر در خیابان‌ها و مراکز اصلی شهر قرار دارند اما در انتخاب باغ و پارکینگ‌ باید دقت بیشتری به خرج دهید و ببینید آیا نشانی این مکان‌ها برای مهمان‌ها سرراست است؟ مهمان‌های شما بیشتر از کدام نقطه شهر به آنجا می‌آیند؟ مثلا اگر بیشتر مهمان‌ها در شرق تهران زندگی می‌کنند اصلا عاقلانه نیست باغی را در نزدیکی کرج اجاره کنید زیرا مهمان‌ها با این وضعیت ترافیک برای رسیدن سروقت باید 2 ساعت زودتر از منزل راه بیفتند تا سر وقت به جشن برسند.

  1. تعداد دقیق مهمان‌ها را مشخص کنید

بسته به بودجه‌تان ممکن است بخواهید یکی از باشکوه‌ترین تالارهای تهران را با تعداد مهمان‌ کمتر اجاره کنید اما اگر تعداد مهمان‌های‌تان را نمی‌توانید کم کنید باید حتما محلی را برگزینید که گنجایش تعداد مهمان های مورد نظر شما را داشته باشد بسیاری از باغ‌ها یا تالارها چند سالن دارند مثلا یکی برای زیر 100 نفر و یکی برای 200 نفر و دیگری برای بالای 500 نفر مهمان.

wedding hall4 راهنمای انتخاب باغ تالار و سالن پذیرایی مجالس عروسی
راهنمای انتخاب تالار
  1. تاریخ عروسی انتخاب‌های شما را محدود می‌کند

بسیاری از مجلل‌ترین تالارها و باغ‌های شهر معمولا برای اعیاد و مناسبت‌های خاص از قبل اجاره می‌شوند پس اگر محل به خصوصی را مد نظر دارید و همیشه دوست داشته‌اید عروسی‌تان در آن برگزار شود بهتر است.

حتما از چند ماه جلوتر به آنجا سر بزنید،همه امکانات را بررسی کنید و در صورت توافق قرار داد ببندید.

در برخی موارد هنگام مناسبت‌های خاص نرخ اجاره تالار یا باغ افزایش می‌یابد.

بنابراین اگر بودجه شما این افزایش هزینه را پوشش نمی‌دهد، تاریخ عروسی‌تان را در یکی از روزهای کاری هفته بیندازید یا محلی ارزان‌تر را اجاره کنید.

برای مشاهده لیست بهترین باغ تالار های تهران " اینجا " کلیک کنید ..

سفر...
ما را در سایت سفر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین safarr بازدید : 333 تاريخ : 6 ارديبهشت 1398 ساعت: 11:38